МамаТато

Усе, що ви маєте знати про дітей

все про дитячі хвороби, лікування, загартування

Модератор: Хорошая)

Аватар користувача
дякуючі Inneska
#3619
Багато моїх знайомих давно забули, що таке антибіотики і інші традиційні препарати і лікуються у гомеопата? ми поки що не хворіли, але на майбутнє я теж замислююся про це. Може хтось має практичний досвід і може поділитися корисною інформацією - "за і проти"
Аватар користувача
дякуючі Rina
#3665
Мені лікар радила в разі чого застосовувати лише гомеопатичні препарати - простуду, я лікувала Афлубіном. Думаю, якщо такі препарати дають навіть новонародженим - то це означає вони максимально безпечні для організму, ось тільки наскільки ефективні при лікуванні серйозних захворювань - невже і при запалення легенів можна обійтися без антибіотиків?
Аватар користувача
дякуючі kompot
#3687
Не сприймати, як рекомендацію(я не лікар, запитайте у свого), отже:
по-перше: лікувальний чи профілактичний ефект гомеопатичних препаратів має накопичувальний характер, тому приймати їх потрібно завчасно і тривало, тобто курсами;
по-друге: гомеопатичні препарати підбираються індивідуально(залежно від багатьох факторів) лікарем-гомеопатом;
по - третє: серед загальнодрступних і вживаних можу назвати Афлубін(краплі, противірусний препарат), Лімфоміозот(оральні краплі..покращує циркуляцію крові та лімфи) досить дієвий у пре- та постопераційних періодах, отитах, Умкалор(оральні краплі, антивірусна та антибактеріальна дія), Еуфорбіум-композітум(назальний спрей, риніти різної етіологіїї, прийом5-7 днів), Траумель( таблетки і мазь - при травмах, розтягненнях,"ушибах") - те, що маю у своїй аптечці... Найменш дієвий з усіх- Афлубін
Аватар користувача
дякуючі Inneska
#3691
kompot писав:Еуфорбіум-композітум(назальний спрей, риніти різної етіологіїї, прийом5-7 днів)
Ось я пригадала, що мені так добре допомагало під час вагітності - ці краплі. :hihihi:
Аватар користувача
дякуючі Ylia
#4570